سفارش تبلیغ
صبا ویژن

music @ موزیک
 

سلام دوستان عزیز

از امروز افتخار همکاری با یکی ازدوستان خوب و همراه همیشگی وبلاگ مسعود زمانی رو خواهم داشت. امیدوارم وبلاگ قطعه ای برای نشنیدن میزبان خوبی برای مطالب این دوست عزیزمون باشه و شما نیز از مطالب مسعود لذت ببرین. راستی داشت یادم میرفت موسیقی فیلم بابل رو هم مسعود عزیز برای ما ارسال کرده بود . بیشتر از این منتظرتون نمیزارم و شما رو به لذت بردن از مطالب وبلاگ قطعه ای برای نشنیدن دعوت میکنم.

با تشکر ./ حسین رستمی

----------------------------------------------------------------

فیلم الماس خون (Blood Diamond) ساخته تحسین برانگیز "ادروارد زوئیک" است که در سال 2006 به نمایش درآمده. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو بهمراه جنیفر کانلی و جیمون هونسون به ایفای نقش میپردازند که بازیهای بسیار قابل قبولی از خود به نمایش گذارده اند، بخصوص هونسون که بسیار عالی و توانمند هنر خود را به نمایش گذارده.

موسیقی این فیلم ساخته "جیمز نیوتون هاوارد" است که در آن با بهره گیری از آوازهای سنتی آفریقا و همچنین کمک گرفتن از سازهای کوبه ای موسیقی هیجان آور خلق کرده که در لایه های زیرین خود نوایی غم آلود دارد که شاید اشاره به درد و رنج مردمان آفریقا دارد که با خون خود تاوان زیبایی الماس ها را برای مردمان مرفه سرزمینهای دیگر میپردازند.

مسعود زمانی/.

موسیقی فیلم : Blood Diamond

آهنگساز : James Newton Howard

محصول : 2006

Download Soundtrack

 


[ یکشنبه 86/1/12 ] [ 1:55 صبح ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

برچسب‌ ها
امکانات وب
ایران رمان
لینک باکس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
لینک باکس هوشمند ام دی پارس
لینک باکس هوشمند پردیس
افزایش آمار
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس
آموزش شنا - فروشگاه اینترنتی زیباسرا